• 29-01-2024, 22:20:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar hesap kesim tarihinden sonra mı kullanılan limit yenileniliyor ?
  • 29-01-2024, 22:21:45
    #2
    Hayır hocam, ödeme yaptığınızda limit açılır. hesap kesim tarihinden sonraki harcamalarınız bir sonraki aya faturalandırılır, ancak ödeme yapmazsanız hesap kesimde yeni limit açılmaz
  • 29-01-2024, 23:12:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam, ödeme yaptığınızda limit açılır. hesap kesim tarihinden sonraki harcamalarınız bir sonraki aya faturalandırılır, ancak ödeme yapmazsanız hesap kesimde yeni limit açılmaz
    şuan limit dolmustur diyor ama kredi kartını ödedim ne zaman kullanabilirim kartı
  • 29-01-2024, 23:22:36
    #4
    mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan limit dolmustur diyor ama kredi kartını ödedim ne zaman kullanabilirim kartı
    Ödediğiniz miktar kadar anlık kullanabiliyor olmanız gerek hocam.
    Ancak faizlerden dolayı limit eksiye düşmüşse kullanacak kadar açılmamış olabilir. Mobil şubeden kullanılabilir limit'i görebilirsiniz