Pejo partner marş basmıyor. Akü çalışyir - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pejo partner marş basmıyor. Akü çalışyir
18
●
280
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Pejo partner marş basmıyor. Akü çalışyir
1
2
3
29-01-2024, 16:15:09
#19
Misafir
kaanilbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçen video görmüştüm bahsettiğiniz kısma tornavida tutup marş basıyorlar araç çalışıyor. bence vurdurup kapanmadan sanayiye gidin.
Tam olarak nereye tutuyorlardı hocam
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler