Pırlanta Alacağım Öneri
8
●196
- 27-01-2024, 13:53:44Selamlar kız arkadaşıma 14 Şubat için pırlanta almayı düşünüyorum daha önce alışveriş yaptığınız uygun ve güvenilir hangi mağazaları önerirsiniz?
- 27-01-2024, 13:56:51kaç karat düşünüyorsunuz ?
https://www.lovapirlanta.com/ buradan almıştım çemberlitaştaydı dükkanları sanırım oradan almıştım. Ufak karat istiyorsanı sertifikasıyla birlikte satabilirim
Eşime fazladan almıştım zamanında küçük karatlıyı satıyorum
- 27-01-2024, 14:02:23Eşinize aldiginizi satmak .. bir daha düşünün derim .. sadece tuhaf geldi hediye satma fikri yanlış anlamayinAOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2024, 14:03:20sevgiiyken erkenen aldığım 12 13 karat. Evlilik teklifi ettiğimde aldığım 40 karatlık. 2 pırlanta takamaz bu hanımefendiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2024, 14:07:44Zen pırlantayı nasıl bilirsiniz hocam?AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2024, 14:08:23gereksiz kazık. mesela blue diamondtan almıştım. aynı yüzük özel yaptırsan yarı yarıyadırInabalavel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2024, 14:13:14PM Gönderdim hocam.Inabalavel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2024, 21:43:26biliyormusun bilmem ama pırlanta hem reklamlarla pompalanmış değerli olmayan birşey hem de yaşağdığın ülke çartlarında seni zora sokmaktan başka bir işe yaramayan bir varlık. hele hele kız arkadaş diyorsan bence hiç yapma. olabilecek minimum harcamayı yap ve "evlendiğimizde sana en harikasını alacağım" de. aranız bozulursa para verdiğinle kalma... bence bu devirde akıllı olmak lazım. hele hele kendisine para harcattıran insanlardan da uzak durmak lazım...
14 şubat ta yapay birgündür.piyasayı canlandırmak içindir. evlenme teklif etmeyeceksen pırlanta falan alma. alır gider, arkasından öylece bakakalırsın. nikahlamayacağın insana para harcama. harcayacaksan da nikahladıktan sonra harca... sizin devriniz benim devrim gibi değil. bize bu işler daha ağırbaşlı, sağlam işlerdir. dediğim gibi alır pırlantanı gider.
şimdi ayakların yere basmıyor, hormonların tavan yapmış, güzel hayaller kuruyorsun ama hayat öyle birşey değil. unutma....
bir "dede" tavsiyesi. sen bildiğini yapacaksındır tabii, beni de dinlemeyeceksindir ama olsun... kulağında bulunsun.
bir erkeğin tek dostu banka hesabıdır unutma....
mutluluklar dilerim...
Eşime fazladan almıştım zamanında küçük karatlıyı satıyorum