• 25-01-2024, 18:32:04
    #1
    sorunu yan yana sekmeler açarak düzelttim teşekkür ederim
  • 25-01-2024, 18:37:15
    #2
    takip +
  • 25-01-2024, 18:45:16
    #3
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba windowsta misal 2 programı birden kullanırken diğer programa tıklayınca 2. program arkaya gidiyor sonra o programı aşağıdan seçip tekrar girmem gerekiyor yani arkaya atıyor bunun nasıl engelleriz yani yapmam gereken şu diğer programa tıklayınca 2. program arkaya gitmeyecek sabit kalıcak hep
    tam ekrandan çıkıp pencere modunda alırsan düzelir
  • 25-01-2024, 18:47:39
    #4
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam ekrandan çıkıp pencere modunda alırsan düzelir
    Bahsettiğiniz doğru lakin şu şekilde hocam mesela bir uygulamayı tam ekran kullanırken 2. uygulama pencere modunda iken , tam ekrana dokunulduğunda gidiyor ve tekrar alttan uygulamayı seçmemiz gerekiyor şuanlık çözüm arıyorum eğer bulursam buradan sizlerlede paylaşacağım. Cevabınız için teşekkür ederim
  • 25-01-2024, 18:49:53
    #5
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğiniz doğru lakin şu şekilde hocam mesela bir uygulamayı tam ekran kullanırken 2. uygulama pencere modunda iken , tam ekrana dokunulduğunda gidiyor ve tekrar alttan uygulamayı seçmemiz gerekiyor şuanlık çözüm arıyorum eğer bulursam buradan sizlerlede paylaşacağım. Cevabınız için teşekkür ederim
    yan yana aç birleştir olur ben kod gireceğim zaman öyle yapıyorum tarayıcı açık ekranı ikiye bölüyorum yan yana çalışıyorum bu şekilde uygulama seçmen gerekmez çünkü yan yana birleştiriyoruz
  • 25-01-2024, 18:52:09
    #6
    https://www.youtube.com/watch?v=jXDBAwt5aM8


    bahsettiğim olay bu