• 25-01-2024, 15:51:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Samsung A50 (epey.com)
    Samsung A12 (epey.com)
    Oppo A16 (epey.com)
    Redmi Note 8 (epey.com)

    Merhaba, iş için kullanacağım bir android telefon ihtiyacım var. Fakat hangisi daha iyi, daha iş görür seçemedim.

    Telefonda oyun yada türevi bir şey olmayacak, sadece Instagram olacak. Bu yüzden kamerası vb pekte önemli değil.

    Ekranı kötü olmasın, göz ağrıtmasın yani. Onun harici Instagram’da kasmasın o kadarda kötü olmasın bana yeterli. Bu arada Instagram’ı APK olarak indirmem gerekli, bu yüzden telefonun APK indirmesi lazım kesinlikle.

    Bıraktığım telefonlardan hangisi sizce daha iyi, daha iş görür?
  • 25-01-2024, 15:52:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Birde eklemeyi unutmuşum, illa 0 almam gerekli mi sizce 2. El iş görür mü?

    Sadece Instagram’ı açsa yeterli dediğim gibi, başka hiç bir şey olmayacak telefonda.
  • 25-01-2024, 15:55:04
    #3
    samsung a50 veya note 8 olabilir. opponun ekranı kötü. fiyatını bilmiyorum ama yeni model isterseniz a14 bakabilirsiniz
  • 25-01-2024, 16:02:50
    #4
    takipteyim
  • 25-01-2024, 16:03:41
    #5
    Zoa
    Platin üye
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde eklemeyi unutmuşum, illa 0 almam gerekli mi sizce 2. El iş görür mü?

    Sadece Instagram’ı açsa yeterli dediğim gibi, başka hiç bir şey olmayacak telefonda.
    2.el al nolcakki
  • 25-01-2024, 16:04:31
    #6
    Merhabalar,

    A50 güzel telefon şirkette kullanıyoruz bir problem yaşamadım diğer dedin markadalara göre bence A50 " Keşke Iphone alabilsen en kötü 8 plus XR vs alsan bunlardan bin kat iyi "

    İyi Forumlar.
  • 25-01-2024, 16:06:55
    #7
    https://www.r10.net/ikinci-el/394622...-telefonu.html elimde 2 adet android telefon var. İlgilenirseniz yardımcı olabilirim
  • 25-01-2024, 16:09:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    NuhYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    A50 güzel telefon şirkette kullanıyoruz bir problem yaşamadım diğer dedin markadalara göre bence A50 " Keşke Iphone alabilsen en kötü 8 plus XR vs alsan bunlardan bin kat iyi "

    İyi Forumlar.
    Tabii ki İPhone daha iyi ama APK indirmem gerekli, o yüzden android arayışındayım.
  • 25-01-2024, 16:31:07
    #9
    EFK
    #𝙽𝙴𝚇𝚃𝙻𝙴𝚅𝙴𝙻 👑
    oppo a16 almayın hocam. ben de şuan kullanıyorum. Kamerası kötü, oyun ve uygulama performansı kötü, tek artısı sarj çok uzun gidiyor başka bir artısı yok.