Merhabalar,

A50 güzel telefon şirkette kullanıyoruz bir problem yaşamadım diğer dedin markadalara göre bence A50 " Keşke Iphone alabilsen en kötü 8 plus XR vs alsan bunlardan bin kat iyi "

İyi Forumlar.