• 24-01-2024, 16:44:37
    #1
    Batmanlı veya Batmanda yaşayan var mı?
    Bir aileyi araştırıyorum. Hayırlı bir iş için. Az çok fikir edinmeye ihtiyacım var. PM ile ulaşırsanız sevinirim.
  • 24-01-2024, 16:51:58
    #2
    Batmanda 6 sene yaşadım müthiş bir yer selam olsun tüm Batmanlılara eminim aradığınız aile de iyi insanlar dır… 2 yıldır Giresun dayım Allah belamı verdi
  • 24-01-2024, 16:57:48
    #3
    Emrer1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batmanda 6 sene yaşadım müthiş bir yer selam olsun tüm Batmanlılara eminim aradığınız aile de iyi insanlar dır… 2 yıldır Giresun dayım Allah belamı verdi
    İnşAllah Babanın bilgilerini attım hocam yine etrafınızda sorabileceğiniz kimse olursa her türlü bilgi işimi görür.