• 24-01-2024, 11:34:29
    #1
    Merhabalar, gerçekten merak ettiğim bir konu bu. Sizce finansal özgürlük nedir?

    xx.xxx.xxx dolar nakitiniz olması mı, sürekliliği olan bir pasif geliriniz olması mı, hala devam eden iy ibir ticaret geliriniz olması mı nedir yani.

    Finansal özgürlüğe kavuştuğunuzu nasıl anlarsınız? veya şöyle olsa her şeyi kenara bırakırım dediğiniz nokta nedir?

    En basitinden adsense'ten pasif gelirim var, aylık harcamamın 5 katını kazanıyorum artık elimi eteğimi her şeyden çekip hayatı yaşamamın vakti geldi bile deseniz birkaç güncelleme ile bunu yerle bir edebiliyorlar.
    Fonlarım var, hisselerim var oradan gelen parayla geçimimi sağlayıp istediğime ulaşıyorum deseniz bunların da %100'lük garantisi yok gibi.

    Finansal özgürlüğe kavuştuğumuzu ve artık çalışmamıza gerek kalmadığını (keyfi olarak, can sıkıntısından çalışmayı kenara bırakıyorum) sizce nasıl anlarız?
  • 24-01-2024, 11:36:35
    #2
    İstediğin zaman istemediğin yerde bulunmama özgürlüğü.
  • 24-01-2024, 11:36:43
    #3
    İstediğin zaman çalışmamak
  • 24-01-2024, 11:37:12
    #4
    Hayattan beklentilerinle doğru orantılı olan bir durumdur.
  • 24-01-2024, 11:39:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kendinize ve ailenize yetebildiğiniz, gelirlerinizin giderlerinizden çok olduğu, kimseye muhtaç olmadığınız durum olarak özetleyebilirim.
  • 24-01-2024, 11:49:15
    #6
    Bir şeyi alırken fiyatına bakmamak. Bir plan yaparken ne kadar giderim olur diye hesap yapmamak. Finansal özgürlük benim gözümde budur.
  • 24-01-2024, 11:59:59
    #7
    Çalışmadan pasif gelir elde ederek konfor içinde yaşamak diye düşünüyorum. Bu konfor kişiden kişiye, gelirden gelire göre değişir tabii o insanın hayat standardına bağlı.
  • 24-01-2024, 13:32:48
    #8
    - 10.000.000 $ Cash
    - Kırmızı Ferrari
    - G Serisi Mercedes
    - Slav Kökenli Manken Sevgili
    - Miami'de Malikane (Spa, Hamam, Masa Tenisi, Şarap Mahzeni, Masaj Odası, İç Havuz..)
    - Sürat Teknesi
    - Yarış Motoru
    - Las Vegas'ta Masa
    - At Çiftliği
    - Ahşap Dağ Evi
    - Öğle Yemeğinde Tom ve Jerry'deki Biftekten Yemek
    - Taştan Deniz Evi
    .
    .
    Bu kadar yeter, biraz kötü oldum.