• 23-01-2024, 22:26:30
    #1
    Merhabalar shopier %kaç komisyon kesiyor? Ayrıca paytr altyapısı kullanıyorlar diye duymuştum doğrumudur?
  • 23-01-2024, 22:32:37
    #2
    Platin üye
    %6 kesiyor
  • 23-01-2024, 22:33:12
    #3
    Param kullanıyorlar cirona göre değişiyor hocam
  • 23-01-2024, 22:33:29
    #4
    Evet paytr kullanıyorlar. (ben enson kullandığımda paytr arayüzü gelmişti. baya oldu ama )
    %5 kesiyor hocam

    Ben direk paytr'ye geçtim.