Selam arkadaşlar. 5sim den kaç saattir numara açmak istiyorum telegram için, kaç tane ülke denediysem bu numara yasaklı diyor. Bazı numaralarda ise çok fazla istek 19 saat bekleyin yazıyor telefondan açmak istiyorum.
Telegram için hangi ülkeyi açmalıyım varmı bu işin bir püf noktası çok sinir oldum
Tamam hocam biraz da onda deneyim. İnan 2 saat oldu halen açamadım. Bitane düştü arada ondada bekledim sms onayı gelmedi Yüklemişler tüm banlanan numaraları satıyorlar millete
Tamam hocam biraz da onda deneyim. İnan 2 saat oldu halen açamadım. Bitane düştü arada ondada bekledim sms onayı gelmedi Yüklemişler tüm banlanan numaraları satıyorlar millete
Hocam endonezya alabilirsiniz ama spam hesap olarak görüyor sizi ben bir tane ülke bulmuştum ama şu an dışarıdayım unutmazsam atayim size de
Hocam endonezya alabilirsiniz ama spam hesap olarak görüyor sizi ben bir tane ülke bulmuştum ama şu an dışarıdayım unutmazsam atayim size de
Sevinirim hocam atarsanız. Birde bazı numarlaarı açıyorum bazı ülkelerde yarım saat 1 saat sonra numaralar kapanıyor otomatik kayboluyor telegram uygulamamda.