merhaba, çift sim kartım var biri iş hattı diğeri şahsi bu sebeple iki telefon taşımaktayım. taşıdığım telefonlardan biri bozulunca bir yakınım 5S verdi kullanayım diye.
Velhasıl Soruna Gelicek Olursak Dün Akşam Alo Alo Dedim Karşılıklı Ses İletiliyordu Fakat Bugün Çağrı Gelince Açıyorum Açmamışım gibi birkaç saniye daha açınca titriyor telefon, alo alo diyorum karşılıklı ses gelip gitmiyor. dün çalıştı sorun yoktu neden olmuştur acaba ?
İphoneden Anlayanlar İçeri Lütfen
0
●74