• 22-01-2024, 19:37:15
    #1
    15 16 yaşımda aile aracılığı ile kart alırken kendime imza istediler benden de o ara rastgele bir şey attım.. daha sonra yeni kimliğe geçerken farklı bir imza attım.. bazı bankalarda farklı farklı imzalarım var hepside garip imzalardı en son askerde komutan imzamı görünce zorla güzel bir imza bulup bunu ezberleyeceksin dedi o gün bugündür o imzayı kullanıyorum bu olaydan ileride bir şey çıkar mı karşıma kimlikte ki ve kullandığım imzalarım farklı
  • 22-01-2024, 20:05:19
    #2
    Evet cikar. Bu sorun. Bankalar sorun cikariyor. Gidip imza degisikligi bildirmeniz ve yeni imza sisteme isletmeniz gerekiyor