• 22-01-2024, 13:00:35
    #1
    Arkadaşlar kaç gündür antalya ve alanya sahillerinde cesetler bulunuyor hepsinde aşırı derece darp ve uzuv koparma gibi cani şeyler yapılmış hiç bir türlü çözülemiyor
    bu filmler gördüğümüz işkenci yapıp izletenler aklıma geldi bunun açıklaması ne olabilir sizce birbirinden alakasız 6 insan bu şekilde sahilde bulundu. haberlerde göçmenlere ait vs diyorlarda cesetlerdeki kesikler kayıp uvuzlar nasıl oluyor balıklar tarafından mı oluyor
  • 22-01-2024, 13:02:58
    #2
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kaç gündür antalya ve alanya sahillerinde cesetler bulunuyor hepsinde aşırı derece darp ve uzuv koparma gibi cani şeyler yapılmış hiç bir türlü çözülemiyor
    bu filmler gördüğümüz işkenci yapıp izletenler aklıma geldi bunun açıklaması ne olabilir sizce birbirinden alakasız 6 insan bu şekilde sahilde bulundu. haberlerde göçmenlere ait vs diyorlarda cesetlerdeki kesikler kayıp uvuzlar nasıl oluyor balıklar tarafından mı oluyor
    baliklar martilar yiyor karaya vurana kadar cesetler.
  • 22-01-2024, 13:04:23
    #3
    Her şeyin iyice b*ku çıktı. Sapkın zihniyetler, iktidar ve güç savaşları, mafya ve çeteler bla bla bla. Bu zihniyetlerin dudaklarından çıkacak iki cümle arasında hayata tutunuyoruz yada tutunamıyoruz. Her ne olursa olsun tek üzüldüğüm çocuklar oluyor. Yazık!
  • 22-01-2024, 13:04:33
    #4
    Köpek balığı var akdenizde uzuv kaybı olabilir, cesetlerin üstündeki elbiseler suriye de üretilmiş, göçmen kazası büyük ihtimal çok senaryo yazmaya gerek yok.
  • 22-01-2024, 13:05:04
    #5
    Hocam mülteci çoğu izmir foça da çalışırken sahilde geziyordum sabah ceset bulmuştum bende bot batmış. Ama ceset temizdi sadece bembeyazdı.
  • 22-01-2024, 13:47:09
    #6
    Kendi ülkesinden canını hiçe sayarak kaçıp buralara gelmeye çalışıyorlar ufak çocuk kadın demeden, sonra bot batıyor ve köpekbalığı balıklar parçalıyor, bizim insanımız da seri katil diyor.