• 22-01-2024, 10:10:31
    #10
    ylcumutcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kapının önündeki direk belediye işçileri tarafından çalışma esnasında devrilmişti kablolar da kopmuştu, ertesi günü gelip yeni direk ve kablolama işlemi yaptılar hocam. (Türknet)
    Biraz da çalıştığınız bölgedeki personel yoğunluğuna bağlı değişiyor. Ben bu süre zarfında en az 5 6 defa teknik binaya gitmek zorunda kaldım. Ona rağmen bu kadar geç geldiler. Ekiplere sorduğumda Bodrum'da tek ekip kendileri oldukları ve yetmezmiş gibi farklı ilçelere de ara ara gönderdildiklerini söyledi. Onlara da hak veriyorum. Sonuçta 4 5 kişilik bir teknik koca ilçeye bakıyor. Bu durum biraz da Türk Telekom'un çalışan cimriliğinden oluyor.
  • 22-01-2024, 10:51:40
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Hatay’da bulunan aile evimizde 6 ekimden beri kimsede sokaktaki kimsede internet yok (Türk Telekom altyapısı sağlayan tüm internetler iptal) başvurmadığımız yer kalmadı, ama halen yapmıyorlar. Deprem bölgesi diye midir bilmiyorum ama direkten gelen kablo kopmuş ve bunu halen yapmıyorlar bu bölgede veya genel merkezde Türk Telekom’da çalışan yetkili bir tanıdığı olan arkadaşlardan yardım istiyorum.şimdiden teşekkürler. İlgili arkadaşlara özelden adres iletebilirim.
    Pm kutunuzu kontrol ederseniz size bir cozum yolu ilettim hocam
  • 22-01-2024, 11:11:41
    #12
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz da çalıştığınız bölgedeki personel yoğunluğuna bağlı değişiyor. Ben bu süre zarfında en az 5 6 defa teknik binaya gitmek zorunda kaldım. Ona rağmen bu kadar geç geldiler. Ekiplere sorduğumda Bodrum'da tek ekip kendileri oldukları ve yetmezmiş gibi farklı ilçelere de ara ara gönderdildiklerini söyledi. Onlara da hak veriyorum. Sonuçta 4 5 kişilik bir teknik koca ilçeye bakıyor. Bu durum biraz da Türk Telekom'un çalışan cimriliğinden oluyor.
    Evet hocam doğrudur, İzmirde oturduğum yerde birden fazla teknik ekip var tam tersi şekilde öğrenci olarak okuduğum Uşak ilinin bir ilçesinde tek ekip vardı ve farklı ilçelere de gidiyorlardı işlemler geç oluyordu ama bahsettiğiniz kadar da geç işlemler yapılmıyordu. Tabi bu konu telekom teknik ekibin ufak ilçelerde çalışmaktan çok kaytarmayı tercih ettikleri için oluyor.
  • 22-01-2024, 11:15:27
    #13
    Linkedin üzerinden Ümit Önal'a yazın hemen hallolur