ylcumutcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim kapının önündeki direk belediye işçileri tarafından çalışma esnasında devrilmişti kablolar da kopmuştu, ertesi günü gelip yeni direk ve kablolama işlemi yaptılar hocam. (Türknet)
Biraz da çalıştığınız bölgedeki personel yoğunluğuna bağlı değişiyor. Ben bu süre zarfında en az 5 6 defa teknik binaya gitmek zorunda kaldım. Ona rağmen bu kadar geç geldiler. Ekiplere sorduğumda Bodrum'da tek ekip kendileri oldukları ve yetmezmiş gibi farklı ilçelere de ara ara gönderdildiklerini söyledi. Onlara da hak veriyorum. Sonuçta 4 5 kişilik bir teknik koca ilçeye bakıyor. Bu durum biraz da Türk Telekom'un çalışan cimriliğinden oluyor.