Merhabalar,
Elimde olan user agent listesinde windows olanları ayırmayı istiyorum.
Bunu nasıl yapabilirim?
Elimde olan User Agentleri Nasıl Kontrol Ederim?
3
●74
- 21-01-2024, 21:23:27
- 21-01-2024, 22:32:29Çok teşekkür ederim hocam,bir miktarını deneyeceğim.10.000 taneyi bitirmeye çalışayım.HSNv2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2024, 01:59:37Eğer sürekli böyle bir işleme ihtiyaç duyuyorsanız bot yazabilirim uygun ücret karşılığı. Tek seferde hepsini ayırmış olursunuz. Ancak sadece bir kere böyle bir şeye ihtiyacınız varsa gerek yok diye düşünüyorum.soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle