• 20-01-2024, 12:23:03
    #1
    Aramızda emlakçı var mı?

    1-2 soru sormam gerekiyor da. Şimdiden teşekkürler
  • 20-01-2024, 12:39:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yazabilirsiniz hocam yılbaşından önce kapattim ama bilgim dahilinde yardımcı olabilirim
  • 20-01-2024, 14:44:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İzninizle bir soru da ben sorayım. Bildiğiniz gibi resmi emlakçı olmamasına rağmen aracılk yaparak %30 gibi komisyon kapan uyanık bir insancık var. Normalde masak ilgilenmesi gerekiyor ama ül*cü mafya çevresi olduğu için şikayet etsek bile ilgilenmezler. Adama gayet rahat. Yalan dolan üçkağıt ile aracılık yapmaya devam ediyor. Facebook market üzerinde ilan veriyor.
    Bunu yasal ve legal şekilde zımbalayıp ceza almasına neden olan olursa helalinden temiz 1000 tllik hediye gönderirim. Kişinin facebook linki tel nosu ve iban nosu var. Eskiye dönül telefon kayıtları iban harekletleri çıkarılsa bol bol vukuat çıkar.
  • 20-01-2024, 16:41:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzninizle bir soru da ben sorayım. Bildiğiniz gibi resmi emlakçı olmamasına rağmen aracılk yaparak %30 gibi komisyon kapan uyanık bir insancık var. Normalde masak ilgilenmesi gerekiyor ama ül*cü mafya çevresi olduğu için şikayet etsek bile ilgilenmezler. Adama gayet rahat. Yalan dolan üçkağıt ile aracılık yapmaya devam ediyor. Facebook market üzerinde ilan veriyor.
    Bunu yasal ve legal şekilde zımbalayıp ceza almasına neden olan olursa helalinden temiz 1000 tllik hediye gönderirim. Kişinin facebook linki tel nosu ve iban nosu var. Eskiye dönül telefon kayıtları iban harekletleri çıkarılsa bol bol vukuat çıkar.


    Eğer elinizde belgeleriniz ve gerçekten kanitlayabileceginiz birşey varsa ilk olarak emniyete ardından gelir müdürlüğü ne başvuru yaptığınız taktirde çözüme kavuşacaktir
  • 20-01-2024, 17:07:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    software99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer elinizde belgeleriniz ve gerçekten kanitlayabileceginiz birşey varsa ilk olarak emniyete ardından gelir müdürlüğü ne başvuru yaptığınız taktirde çözüme kavuşacaktir
    Hocam bilgi var ama rüşvetin belgesi olmaz. Araştırma yapması gereken masak. Ancak ben çalışma bakanlığı ve sskda şikayetlerim sümenaltiedildikten sonra artık kurumlara güvenmemeye başladım. Aradan geçen 15 yıl sonra bazı şeylerin pek de değişmediğini haberlerde görüyoruz. Suçlular serbest gezerken şikayet edenlerin başına herşey geliyor.

    Ancak çevresi geniş bazı kişiler kimin suçüstü yapılabileceğini kime de dokunulmayacağını azçok bilir.
  • 27-01-2024, 15:44:21
    #6
    ilk şikayet ttbs sistemi üzerinden yapılıyor

    https://www.insaatderyasi.com/ttbsye...ndi-17828h.htm