• 19-01-2024, 22:45:02
    #1
    Abi bakıyorumda instagramdaki para kazanma vaatleri güden sayfaların şişirerek anlattığı kişisel gelişim sektörü gereğinden fazla arz oluşturmaya başladı. Bu da bir geçici trende benziyor. Forumda açılan konuları inceliyorumda. Kişisel gelişim, motivasyon falan fırt çok fazla sayfa açılıyor gibi. Sizce bu durum sektörde ne gibi bir durum yaratır?
  • 19-01-2024, 22:47:45
    #2
    Ülkede artık para kazanma yöntemi keriz silkeleme vaatler vererek onları dolandırma üzerine kurulu.
  • 19-01-2024, 22:49:48
    #3
    6 saatlik üye kadın nasıl tavlanır tarzı başlık açıyor
  • 19-01-2024, 22:54:17
    #4
    NightRaven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkede artık para kazanma yöntemi keriz silkeleme vaatler vererek onları dolandırma üzerine kurulu.
    Kesinlikle 100% haklısınız ama bir kaç istisna var motivasyon sektörünün hakkını veren sayfa sayısı 1 bile değildir. Çünkü artık keriz avı mekanına döndü. Zengin olmak için ekitabımı al youtube katıl vs. vs. fake yorumlarla bu olayı destekliyorlar ve bu da insanları cezbediyor. Ben tamamen kar amacı gütmeden bir motivasyon sayfası açmak istiyorum ama bu insanları gördükçe hevesim kaçıyor. İnsanlar artık sıkılıyor yavaştan motivasyon sektörüne
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 saatlik üye kadın nasıl tavlanır tarzı başlık açıyor
    hocam bahsettiğimiz konu instadaki boş motivasyon sayfalarıda. evet bahsettiğiniz konuda garip bir durum
  • 19-01-2024, 22:58:23
    #5
    Boş boş işler hocam.
    • YunusEmreCetin
    YunusEmreCetin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-01-2024, 23:02:22
    #6
    bende bu beylik laflara hiç inanamıyorum.
    herkes kolay yoldan para kazanma ve kazandırma derdinde
    işin içine girince aslında o işlerin hiçte kolay olmadığını anlıyorlar ama geçip gidiyor.
    kural var
    sen ne kadar hayata birşeyler verirsen hayatta sana o oranda geri dönüşüm yapar.
  • 19-01-2024, 23:08:01
    #7
    registan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bu beylik laflara hiç inanamıyorum.
    herkes kolay yoldan para kazanma ve kazandırma derdinde
    işin içine girince aslında o işlerin hiçte kolay olmadığını anlıyorlar ama geçip gidiyor.
    kural var
    sen ne kadar hayata birşeyler verirsen hayatta sana o oranda geri dönüşüm yapar.
    hocam bizim insanımız kolay yolun peşinde altın yumurtlayan tavuk arıyorlar. Ama kolay olsa herkes yapardı.
    sinir krizi geçiriyorum öyle 5 dkda etsyde orda burda don kilot sat milyoner ol diyenlere
    bu kadar büyük ve hızlı pazarlanan bir sektörü dev firmalar bize yar eder mi sanki
    adamlar bunu sanki çok kolaymış gibi anlatıyorlar yetmiyor bide eğitimini satıyorlar komik olan tarafı bu eğitimlerde satılıyor. aynı şey bizim forumda şekil değiştirmiş halde sergileniyor
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş boş işler hocam.
    artık yeni sektörlere yönlenmek lazım gibi
  • 19-01-2024, 23:18:02
    #8
    sizin yazdıklarınıza şunuda eklemek lazım.
    koskoca gittigidiyor dayanamadı dükkanı kapattı. morhipo kapattı. sektör o kadar büyük ki küçük balıklar zaten yaşayamıyor. büyüğün bir tık altındakilere de hayat hakkı yok artık bu mecralarda.

    forumda bazen konular görüyorum. şu platformu açıyoruz şöyle mal tedarik edeceğiz şöyle pazarlayacağız şöyle kar bırakacak 3 vakte kadar köşeyi dönmemiz içten bile değil diye bir sürü yazıyorlar.
    okuyunca kendi kendime diyorum tutmaz bu iş. çabuk havlu atarsınız. zarar yazarsınız batarsınız vs. sonra diyorum acaba benmi çok karamsarım diye kendi kendime kızıyorum.
    ama mesleğim gereği yeni açılan platformları görüp işi yürütemeyince kapandıklarını gördükçe önyargılı olmadığımı sadece ileride neler olabileceğini az buçuk tahmin ettiğimi düşünüyorum.

    bu "şunu al 1 ayda zirve yap satış rekorları kır" gibi reklam kokan başlıkları görünce acaba diyorum herkes yapıyorda ben mi yapamıyorum diye kendime kızdığım zamanlarda olmuyor değil.
    ama realite maalesef sektör şuan bu lafları satın alıyor.
  • 19-01-2024, 23:21:51
    #9
    registan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin yazdıklarınıza şunuda eklemek lazım.
    koskoca gittigidiyor dayanamadı dükkanı kapattı. morhipo kapattı. sektör o kadar büyük ki küçük balıklar zaten yaşayamıyor. büyüğün bir tık altındakilere de hayat hakkı yok artık bu mecralarda.

    forumda bazen konular görüyorum. şu platformu açıyoruz şöyle mal tedarik edeceğiz şöyle pazarlayacağız şöyle kar bırakacak 3 vakte kadar köşeyi dönmemiz içten bile değil diye bir sürü yazıyorlar.
    okuyunca kendi kendime diyorum tutmaz bu iş. çabuk havlu atarsınız. zarar yazarsınız batarsınız vs. sonra diyorum acaba benmi çok karamsarım diye kendi kendime kızıyorum.
    ama mesleğim gereği yeni açılan platformları görüp işi yürütemeyince kapandıklarını gördükçe önyargılı olmadığımı sadece ileride neler olabileceğini az buçuk tahmin ettiğimi düşünüyorum.

    bu "şunu al 1 ayda zirve yap satış rekorları kır" gibi reklam kokan başlıkları görünce acaba diyorum herkes yapıyorda ben mi yapamıyorum diye kendime kızdığım zamanlarda olmuyor değil.
    ama realite maalesef sektör şuan bu lafları satın alıyor.
    hocam hayal satış sektörü yıllar önce amazon ile başladı shopify ile devam etti şimdi ise sosyal medyadan zengin ol sektörü boy gösteriyor kim bilir sektör nereye evrilir