bende bu beylik laflara hiç inanamıyorum.
herkes kolay yoldan para kazanma ve kazandırma derdinde
işin içine girince aslında o işlerin hiçte kolay olmadığını anlıyorlar ama geçip gidiyor.
kural var
sen ne kadar hayata birşeyler verirsen hayatta sana o oranda geri dönüşüm yapar.
hocam bizim insanımız kolay yolun peşinde altın yumurtlayan tavuk arıyorlar. Ama kolay olsa herkes yapardı.
sinir krizi geçiriyorum öyle 5 dkda etsyde orda burda don kilot sat milyoner ol diyenlere
bu kadar büyük ve hızlı pazarlanan bir sektörü dev firmalar bize yar eder mi sanki
adamlar bunu sanki çok kolaymış gibi anlatıyorlar yetmiyor bide eğitimini satıyorlar komik olan tarafı bu eğitimlerde satılıyor. aynı şey bizim forumda şekil değiştirmiş halde sergileniyor
artık yeni sektörlere yönlenmek lazım gibi