• 18-01-2024, 21:28:30
    #1
    Merhabalar,

    Bir bağımlılığınız var mı? Var ise nedir?
    Benim yol/yarış bisikletine bağımlılığım var, aşırı derece sarıyor ve vazgeçemiyorum.
  • 18-01-2024, 21:28:47
    #2
    Kumar ve sigara maalesef
  • 18-01-2024, 21:28:57
    #3
    r10'a.
  • 18-01-2024, 21:29:16
    #4
    Qui non proficit, deficit
    R10.Net'e...
  • 18-01-2024, 21:29:42
    #5
    Tabiki de Love r10'a ve teknolojiye lanet olsun içimdeki teknoloji sevgisine
  • 18-01-2024, 21:30:04
    #6
    Sigara, müzik, SEO

    asosyelim biraz
  • 18-01-2024, 21:31:37
    #7
    Karıma (daha karım değil amaç hedef o)
    İşime
  • 18-01-2024, 21:31:42
    #8
    🥇Innovative SEO Manager
    Motosiklet.
  • 18-01-2024, 21:31:52
    #9
    Nostalji bagimlisiyim eskiyi seviyorum