• 17-01-2024, 19:33:13
    #1
    Lisanslı sunucuya ait keys dosyasını atıp sistemi reboot edince lisanslıyordu paneli artık yapmıyor taktik fixlendi mi ?
  • 17-01-2024, 19:34:56
    #2
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Fix yedi o
  • 17-01-2024, 19:35:27
    #3
    tekfir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fix yedi o
    Yenisi var mı ona göre key alayım
  • 17-01-2024, 19:47:25
    #4
    Merhaba @Netz; plesk lisanslaması için imzamdaki whatsapp numaramdan ulaşabilirsiniz
    • Netz
    Netz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-01-2024, 19:48:38
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba @Netz; plesk lisanslaması için imzamdaki whatsapp numaramdan ulaşabilirsiniz
    İletişime geçildi.
  • 18-02-2024, 17:40:00
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba @Netz; plesk lisanslaması için imzamdaki whatsapp numaramdan ulaşabilirsiniz

    Merhaba iletişime geçildi