• 17-01-2024, 19:15:30
    #1
    Selamlar Vergi Numaram Yok Sadece +850 hat almak istiyorum vs SMS için sitene entegre etmek istiyorum kayıt ve siparişte sms gitsin diye entegrasyon var sadece bilgiler lazım netgsm den anlayan bilen varsa yardımcı olabilir mi
  • 17-01-2024, 19:16:16
    #2
    Vergi levhanız yok ise 0850 temin etmiyorlar.
  • 17-01-2024, 19:17:06
    #3
    NepDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar Vergi Numaram Yok Sadece +850 hat almak istiyorum vs SMS için sitene entegre etmek istiyorum kayıt ve siparişte sms gitsin diye entegrasyon var sadece bilgiler lazım netgsm den anlayan bilen varsa yardımcı olabilir mi
    Sms gönderirseniz şikayet edilirseniz ceza yersiniz onun için vergi numarası lazım hocam
  • 17-01-2024, 19:18:27
    #4
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sms gönderirseniz şikayet edilirseniz ceza yersiniz onun için vergi numarası lazım hocam
    Hayır kayıt olanlara tek atıcak SMS i
  • 17-01-2024, 19:20:39
    #5
    vergi no olmayanlara vermiyorlar
  • 17-01-2024, 19:24:29
    #6
    NepDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır kayıt olanlara tek atıcak SMS i
    Farketmiyor sözleşmede yazıyorsa bile farketmez sizin sms atmanız yasak yasal olarak
  • 17-01-2024, 19:25:20
    #7
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farketmiyor sözleşmede yazıyorsa bile farketmez sizin sms atmanız yasak yasal olarak
    O zaman SMS atmayalım mı diyorsunuz
  • 17-01-2024, 19:26:13
    #8
    NepDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman SMS atmayalım mı diyorsunuz
    Bence atmayın gider birisi şikayet eder ondan sonra uğraş dur gerek yok
  • 17-01-2024, 19:27:12
    #9
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence atmayın gider birisi şikayet eder ondan sonra uğraş dur gerek yok
    O zaman sadece sipariş maili atalım yeterli diyorsunuz sms le kafa şişirmeye gerek yok o zaman mail de sadece sipariş eden birine gidecek ürünle ilgili bilgi o kadar