Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence atmayın gider birisi şikayet eder ondan sonra uğraş dur gerek yok
O zaman sadece sipariş maili atalım yeterli diyorsunuz sms le kafa şişirmeye gerek yok o zaman mail de sadece sipariş eden birine gidecek ürünle ilgili bilgi o kadar