Search console da çift site gözüküyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Search console da çift site gözüküyor
2
●
58
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Search console da çift site gözüküyor
17-01-2024, 17:24:39
#1
Beatbox
1 saat önce sadece mülklü vardı (ikiside aynı domain)
sitemap ekledikten sonra alttaki www olanı gördüm
ben hangisini kullanacağım yani ne anlama geliyor
17-01-2024, 17:29:27
#2
Digifox
birisine veri gelmez zaten gelmeyen mülkü silin devam.
17-01-2024, 20:59:27
#3
Gelistirici
En iyisi sanırım
Alan adı mülkünden devam edebilirsiniz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler