Edevlet Sizde de Açılmıyor mu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Edevlet Sizde de Açılmıyor mu?
2
●
136
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Edevlet Sizde de Açılmıyor mu?
16-01-2024, 19:36:21
#1
A.AY
Kontrol edermisiniz?
https://www.turkiye.gov.tr/
16-01-2024, 19:39:23
#2
Spymaster
Girmiyor hocam
16-01-2024, 19:51:15
#3
theelazigli
A.AY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kontrol edermisiniz?
https://www.turkiye.gov.tr/
sanal alem hocam milyonlar giriş yapıyor ve baya bi yoğunluk olduğundan dolayı erişemiyoruz kisacasi sabır edersek düzelir gibi. Çoğunluk kök maaşa bakıyor galiba 😊
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler