• 15-01-2024, 23:14:44
    #28
    Pelet sobasini arastirin
  • 16-01-2024, 00:39:49
    #29
    Güzel bi klima olursa ısıtır hocam, demirdöküm, baymak
  • 16-01-2024, 01:47:17
    #30
    Hocam klimanin isitmayacagi yer yok, kilmaniza baktırın bir, bakımı gelmiştir.
  • 16-01-2024, 15:48:00
    #31
    Klimanız 10 sene üzeri ise, yeni nesil bir klima ile işiniz çözülür. Bunun dışında klimanın sıcak üflemesini sevmiyorum diyorsanız en iyi alternatif radyatördür. Radyatörler biraz geç ısınır ama odanın tamamını soba gibi ısıtır ve termostat ile sürekli çalıştırmanızda gerekmez.
  • 17-01-2024, 02:23:48
    #32
    Pelet sobası gerçekten performans üstü birşey. Bide şu son zamanlarda gördüğüm uygulanabilen bir boya var voltaj verdiğinde baya baya ısıtıyor. Bu voltajı da sağlamak için pc power supply sini kullanabilirsiniz.
  • 17-01-2024, 15:36:35
    #33
    webasto ?