• 14-01-2024, 23:35:25
    #1
    bu eski temadan nasıl çıkıyoruz ben bulamadım konu açmaya çalışırken bile zorlandım ctrl+f ile bulabildim sadece
    görsel eklemeye çalışayım diyorum yapıştırmıyor şu editöre bile
  • Kabul Edilen Cevap
  • 14-01-2024, 23:38:28
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Sol alt köşede R10 Default yazar. Oradan değiştirebilirsin
  • 14-01-2024, 23:38:56
    #3
    sol alt köşeden
  • 14-01-2024, 23:39:12
    #4
    Kelaseth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sol alt köşede R10 Default yazar. Oradan değiştirebilirsin
    çok teşekkür ederim