Yanlışlıkla Eski Temaya Aldım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yanlışlıkla Eski Temaya Aldım
3
●
184
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yanlışlıkla Eski Temaya Aldım
14-01-2024, 23:35:25
#1
Beatbox
bu eski temadan nasıl çıkıyoruz ben bulamadım konu açmaya çalışırken bile zorlandım ctrl+f ile bulabildim sadece
görsel eklemeye çalışayım diyorum yapıştırmıyor şu editöre bile
Kabul Edilen Cevap
Kelaseth
1 Beğeni
Mesaja Git
Sol alt köşede R10 Default yazar. Oradan değiştirebilirsin
14-01-2024, 23:38:28
#2
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Kelaseth
Sol alt köşede R10 Default yazar. Oradan değiştirebilirsin
14-01-2024, 23:38:56
#3
MONSAVLE
sol alt köşeden
14-01-2024, 23:39:12
#4
Beatbox
Kelaseth adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sol alt köşede R10 Default yazar. Oradan değiştirebilirsin
çok teşekkür ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler