• 14-01-2024, 15:17:54
    #1
    Selamlar tarantula veya akrep besleyen var mı?
    var ise nereden tedarik edebilirim?
  • 14-01-2024, 15:19:06
    #2
    Biz genelde gergedan besliyoruz.
  • 14-01-2024, 15:19:17
    #3
    Türkiyede bu tür canlıların beslemesi yasak ve yasal değil diye biliyorum, satışı da illegaldir hocam mantıken.
  • 14-01-2024, 15:28:58
    #4
    Yasak olan bir şey yok, Google'ye yazdığında sahibinden tarzında siteler bulacaksın oradan biriyle anlaşıp alabilirsin. Tek hobisi hobisi olmamak olan insanlar tabi bu durumu yargılarlar. Gerçi onlar zaten hayattan genel olarak mutsuz.
  • 14-01-2024, 15:29:32
    #5
    Besleyen birinden üreticilerin ya da satış dönen wp gruplarını alman gerekiyor eskiden bazı forumlar vardı direkt oradan da konuları açılıyordu. İlk alacağın boyutlara sling deniyor 2. 3. kabuktan başlar ucuzları Grammostola ailesinden uzak dur çok yavaş kabuk atacağı için hobiden soğuyabilirsin, fakat sakin iyi bir türdür.
  • 14-01-2024, 15:36:21
    #6
    Yazın bizim evde 4-5 tane akrep öldürüyorum yazın bana ulaş satayım. :d
  • 14-01-2024, 15:36:35
    #7
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasak olan bir şey yok, Google'ye yazdığında sahibinden tarzında siteler bulacaksın oradan biriyle anlaşıp alabilirsin. Tek hobisi hobisi olmamak olan insanlar tabi bu durumu yargılarlar. Gerçi onlar zaten hayattan genel olarak mutsuz.
    Tek hobisi hobisi olmamak çok haklısınız hocam bilgi için teşekkür ederim.
  • 14-01-2024, 15:39:15
    #8
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasak olan bir şey yok, Google'ye yazdığında sahibinden tarzında siteler bulacaksın oradan biriyle anlaşıp alabilirsin. Tek hobisi hobisi olmamak olan insanlar tabi bu durumu yargılarlar. Gerçi onlar zaten hayattan genel olarak mutsuz.
    Egzotik canlılar belli başlı satıcılar tarafından çipli, faturalı bir şekilde almazsanız yasa dışı beslemiş olursunuz, sanırım bilginiz olmadan yorum yapmak istediniz.
  • 14-01-2024, 15:56:01
    #9
    satışı yapılan bir site buldum dilerseniz pm den atabilirim