Bir üyeden şikayetçiyim
14
●746
- 14-01-2024, 13:35:59Bundan bir kaç gün önce bir şahıs bana whatsappdan alaycı tavırla mesaj attı bu arkadaştan şikayetçiyim moderatörlere nasıl bildirebilirim bu durumu
- Kabul Edilen Cevap
- 4 Beğeni
-
- 14-01-2024, 13:37:05Küfür vb insanın onurunu kıracak şeyler söylediyse hocam istiyorsanız dava açabilirsiniz, ekstradan.
- 14-01-2024, 13:38:36Hali hazırda vekâlet vermiş olduğum avukatım var hakaret değil de karşısında ki insanı tanımadan konunun aslını astarını bilmeden alay etmiş bir de üstüne üstlük konu r10 dan çıkıp benim şahsi numarama yazılıp alay edilmişdenizlibilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2024, 13:39:50Kullanıcı adını iletebilir misiniz hocamshentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2024, 13:40:15https://www.r10.net/yonetim-kadrosu/eneskarabey16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2024, 13:56:22Bence kendinizi de mahkemeye verin derim.
https://www.r10.net/1086657492-post6.html