Konu ne olursa olsun hiç kimseye hakaret etme ve argo konuşmaya hakkınız yok.
Bir sorun problem varsa report edersiniz.
Konu üzerinden 24 saat dahi geçmemiş moderatörler nerde diye hesap sorar gibi konu açmaya hakkınız yok.
Ban cezanız bittikten sonra konu mesajları report ederseniz işlem yapılır.