• 13-01-2024, 20:36:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Aktivasyon işlemini de yaptım 109 tl ödemesini de gönderdim ne zaman onaylanır birde

    39 TL'lik paket seçtim aylık 39 tl mi gelecek üstü geçermi?

  • 13-01-2024, 20:42:50
    #2
    Yarın Çalışıyorlarsa aktif olur çalışmıyorlarsa pazartesi aktif olur hocam hızlı kontrol ediliyor evraklar her ay 39 tl gelir paketiniz için
  • 13-01-2024, 21:04:55
    #3
    Hocam bu normal sim kart tarifesi mı?
  • 13-01-2024, 21:06:46
    #4
    Ben 29 kullanıyorum 6 aydır.

    Sorunsuz .. Keşke 3d SMS de alabilse.
  • 13-01-2024, 21:16:26
    #5
    +Kdv şekilinde mi 39 tl yaziyor mu orda
  • 13-01-2024, 21:19:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    turgutmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +Kdv şekilinde mi 39 tl yaziyor mu orda
    Evet