Kullanmayı çok denedim hatta özel şablonları oluyor onları da satın aldım fakat bir türlü adapte olamadım, excelimi ayrı notlarımı ayrı iş takibi için ayrı program kullanıyorum.
Notion kullanıyorum, bütün tasklarım vs orada ilk alışma süreci sancılı oldu fakat alıştıktan sonra bırakamadım. Çok fazla template/api connection özelliği var, tavsiye ederim.