• 13-01-2024, 14:42:24
    #1
    Memnun musunuz yoksa bir esprisi yok mu ne düşünüyorsunuz?
  • 13-01-2024, 14:43:58
    #2
    Güzel
  • 13-01-2024, 14:45:26
    #3
    Trello bana daha düzenli geliyor Notion ısınamadım
  • 13-01-2024, 14:45:59
    #4
    ayoft.com
    Kullanmayı çok denedim hatta özel şablonları oluyor onları da satın aldım fakat bir türlü adapte olamadım, excelimi ayrı notlarımı ayrı iş takibi için ayrı program kullanıyorum.
  • 13-01-2024, 15:19:52
    #5
    Notion kullanıyorum, bütün tasklarım vs orada ilk alışma süreci sancılı oldu fakat alıştıktan sonra bırakamadım. Çok fazla template/api connection özelliği var, tavsiye ederim.