Esenler otogarı giriş ücretli mi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Esenler otogarı giriş ücretli mi
3
●
140
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Esenler otogarı giriş ücretli mi
13-01-2024, 05:13:39
#1
Hilalim35
Arkadaşlar sa herkese esenler otogarına gideceğim şimdi otogara giriş ücreti vs varmı çok durmayacağım bilgisi olan var mı arabayla giriş yapacağım
13-01-2024, 05:18:29
#2
Dagon
Hayır ücret ödeme yok hocam
13-01-2024, 05:28:43
#3
Webiay
ilk 30 dakikaya kadar ücretsiz diye hatırlıyorum ama 30 dakikadan sonra ücretli
13-01-2024, 05:30:21
#4
Webiay
ücreti çok yüksek bir şey değildi ama en son 30 tl falandı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler