• 13-01-2024, 05:13:39
    #1
    Arkadaşlar sa herkese esenler otogarına gideceğim şimdi otogara giriş ücreti vs varmı çok durmayacağım bilgisi olan var mı arabayla giriş yapacağım
  • 13-01-2024, 05:18:29
    #2
    Hayır ücret ödeme yok hocam
  • 13-01-2024, 05:28:43
    #3
    ilk 30 dakikaya kadar ücretsiz diye hatırlıyorum ama 30 dakikadan sonra ücretli
  • 13-01-2024, 05:30:21
    #4
    ücreti çok yüksek bir şey değildi ama en son 30 tl falandı