Bu arkaplanın orjinali var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu arkaplanın orjinali var mı?
3
●
112
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu arkaplanın orjinali var mı?
12-01-2024, 18:02:43
#1
redepra
merhaba, eski bilgisayarımda bu arkaplanı kullanıyordum ve gerçekten alışmıştım. Ancak yeni bir cihaz aldım, bu arkaplan yok.
yardımcı olabilir misiniz yüksek çözünürlüklü halini nereden bulabilirim? Teşekkürler.
12-01-2024, 18:06:57
#2
YusufArda
Google lense tarattınız mı ?
12-01-2024, 18:10:32
#3
afrow
12-01-2024, 18:14:26
#4
redepra
afrow adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler