• 12-01-2024, 10:00:08
    #1
    Arkadaşlar hepinize merhabalar ülke dışına çıkma arayışındayım ama hangi ülkeye gitsem kara kara düşünüyorum. Hiç zorlanmayacağım bir ülke İSVİÇRE bunun için uygun mu bu işle uğraşan ulaşabilir mi PM tşkler
  • 12-01-2024, 10:04:29
    #2
    Afrika ülkelerinde, soğuk Tibet yaylalarında bile huzuru bulan varken ve en refah ülkelerde bile intiharlar oluyorken; nereyi önerelim biz?
    İsteklerini karşılayacak ve kabulünde sıkıntı yaşamayacağın ülkeleri seçebilirsin. Bize de seçimini ve nedenini yazarsan; öğreniriz.
  • 12-01-2024, 10:06:51
    #3
    Hocam bence vasıfsız eleman olarak gidecekseniz sıkıntı çekebilirsiniz
  • 12-01-2024, 10:09:00
    #4
    Gel edirne'ye sınırdan yolcu edeyim (!)
  • 12-01-2024, 10:35:01
    #5
    Hocalarım cevaplarınız için teşekkürler türkiye den gitmek sanırım en avantajlı olan isviçredir benim bildiğim kadarıyla şartları daha iyi Vs falan filan kalıcı olarak gitmeyi düşünüyorum öneriniz nedir yada diyor musunuz isviçre değilde bu ülkeye gitmenizi tavsiye ederim İngilizcem hiç yok diyebilirim gittiğim yerden bir işe gideceğim gerek fabrika Vs konuşmayı o şekilde öğrenmiş olacağım tşkler
  • 12-01-2024, 10:43:40
    #6
    yarcanhack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım cevaplarınız için teşekkürler türkiye den gitmek sanırım en avantajlı olan isviçredir benim bildiğim kadarıyla şartları daha iyi Vs falan filan kalıcı olarak gitmeyi düşünüyorum öneriniz nedir yada diyor musunuz isviçre değilde bu ülkeye gitmenizi tavsiye ederim İngilizcem hiç yok diyebilirim gittiğim yerden bir işe gideceğim gerek fabrika Vs konuşmayı o şekilde öğrenmiş olacağım tşkler
    Çok insan bunu yanlış yapıyor, Bir yere direk gitmek yerine basamak kullanarak git.
    Hem daha az maliyeti olur hem de çalışacak iş'in olur, Farklı ülkelere iş ilanlarına bak dil gerektirmeyen vasıf istenmeyen işler de oluyor.
    Örnek; Bulgaristan'a bak iş ilanlarını incele sana uyan varsa git bir süre çalış, Hem birikim yaparsın hemde tecrüben olur ve bu sürede diğer esas yere daha rahat gitmiş olursun velhasıl basamak kullanın.