• 12-01-2024, 03:41:53
    #1
    Sizde Türkiyede aylık 1.5-2k dolara çalışmak mı yoksa Almanya,Abd gibi ülkelerde 3-4k dolara çalışmak mı? Sadece maddi olarak değil yaşam tarzı olarak da özellikle yurtdışında yaşayanların yorumlarını bekliyorum.
  • 12-01-2024, 03:43:25
    #2
    Güncel kurla 65.000TL bence Türkiye de rahatça geçinilebilecek bir rakam, ama işin ağırlığı vb. vb. kriterlere göre değişir.
    • JTR
    • KlaudX
    JTR ve KlaudX bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 12-01-2024, 03:46:56
    #3
    Türkiye için güzel para.. Tercihim ABD veya Kıbrıs olurdu. ABD için biraz düşük bir miktar ama 4-5 bin USD Kıbrıs için güzel bir para.
  • 12-01-2024, 03:47:15
    #4
    Denemeden öğrenemezsin, öyle bir şansın varsa dene kendin gör
  • 12-01-2024, 03:53:49
    #5
    kaantoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye için güzel para.. Tercihim ABD veya Kıbrıs olurdu. ABD için biraz düşük bir miktar ama 4-5 bin USD Kıbrıs için güzel bir para.
    Noldu hocam , adamların zaten asgari ücreti 9 bucuk dolar saatlik aylık tahmini 1500 dolar yapıyor @JTR; Gül gibi yaşar orda
  • 12-01-2024, 03:54:42
    #6
    Azatadanir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noldu hocam , adamların zaten asgari ücreti 9 bucuk dolar saatlik aylık tahmini 1500 dolar yapıyor @JTR; Gül gibi yaşar orda
    Hangi eyalette? Tampa da 13 dolar altını görmedim ben.
  • 12-01-2024, 04:04:28
    #7
    kaantoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi eyalette? Tampa da 13 dolar altını görmedim ben.
    Şuan farklı rakamlar cıkıyor gitmeden önce en güncel verileri araştırıp gidilebilir tanıdık biri var yardımcı olması için yönlendirebilirim
  • 12-01-2024, 04:06:19
    #8
    Vasıf yoksa Almanya için 3-4.000€ kazanamazsınız bilginiz olsun, umut kırıklığı yaşamayın sonra
  • 12-01-2024, 04:06:29
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yurt disini sadece calismakla hesaplamayin turkiyede yasayanlar yurt disina gidince emekli olana kadar calisacagini zannediyor evet oyle olanlarda var ama Allah benim canimi ben amerikadayken almasin o kadar net soyluyorum omur tuketilecek yer degil ama kendi isini yapabilme imkanin her daim var belli bir sure sonra artik ne firsati denk gelirse cunku herkese ayni sans veya firsat denk gelmez benim yaptiklarimi sen yapamazsin senin yapabileceklerini bir baskasi gibi... ornegin abd de firsatlari kovalarsan cabalarsan bir sure sonra kendi business yapma imkanin var batsan kisa surede toparlama imkanin olur mesela ben 7 8 kere saglam cokmuslugum vardir ama mucadeleye devam ettikce daha cok seyler icin mucadele edersen mukafati daha fazla olur ve english ogrenirsin hayata daha saglam basabilirsin yalniz yurt disina donanimli cikman lazim yoksa isin zor bol sansiniz olsun ... uzun lafin kisasi sorunun cevabina gelecek olursak her zaman United States of America beyler