yurt disini sadece calismakla hesaplamayin turkiyede yasayanlar yurt disina gidince emekli olana kadar calisacagini zannediyor evet oyle olanlarda var ama Allah benim canimi ben amerikadayken almasin o kadar net soyluyorum omur tuketilecek yer degil ama kendi isini yapabilme imkanin her daim var belli bir sure sonra artik ne firsati denk gelirse cunku herkese ayni sans veya firsat denk gelmez benim yaptiklarimi sen yapamazsin senin yapabileceklerini bir baskasi gibi... ornegin abd de firsatlari kovalarsan cabalarsan bir sure sonra kendi business yapma imkanin var batsan kisa surede toparlama imkanin olur mesela ben 7 8 kere saglam cokmuslugum vardir ama mucadeleye devam ettikce daha cok seyler icin mucadele edersen mukafati daha fazla olur ve english ogrenirsin hayata daha saglam basabilirsin yalniz yurt disina donanimli cikman lazim yoksa isin zor bol sansiniz olsun ... uzun lafin kisasi sorunun cevabina gelecek olursak her zaman United States of America beyler