• 11-01-2024, 12:19:28
    #64
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bilmiyorum hocam, kac defada paraya çevirmesi icin talepte bulunduk onu bile yapmadı, takım elbise giymemistim
    Ben 3 defa sanık, müşteki-sanık sıfatıyla mahkeme gördüm. 2 tane erkek hakim beni dinlemedi bile hemen cezayı yapıştırıp hagb kararı verdi. En son 1 tane kadın hakime denk geldim baştan sona dinledi, sorular sordu olayı anlamak için, 2 tane öyle hakimden sonra çok ta garipsemiştim. iftiralarla 7 yılla yargılandığım davada durumu anlayıp, ben karşı tarafla da mecburi anlaşınca davayı düşürdü sağolsun.

    Adalet sisteminde de tamamen şans faktörü işliyor. Mahkemeye yolu düşmemişler de bir umut peşinde işte...
    Son olarak hakim erkek ise kesinlikle takım elbise giyin. Hukuk sistemi çok acayip, çok başka şeyler yazardım da işte hukuk sistemi çok acayip...
  • 11-01-2024, 14:56:20
    #65
    TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 3 defa sanık, müşteki-sanık sıfatıyla mahkeme gördüm. 2 tane erkek hakim beni dinlemedi bile hemen cezayı yapıştırıp hagb kararı verdi. En son 1 tane kadın hakime denk geldim baştan sona dinledi, sorular sordu olayı anlamak için, 2 tane öyle hakimden sonra çok ta garipsemiştim. iftiralarla 7 yılla yargılandığım davada durumu anlayıp, ben karşı tarafla da mecburi anlaşınca davayı düşürdü sağolsun.

    Adalet sisteminde de tamamen şans faktörü işliyor. Mahkemeye yolu düşmemişler de bir umut peşinde işte...
    Son olarak hakim erkek ise kesinlikle takım elbise giyin. Hukuk sistemi çok acayip, çok başka şeyler yazardım da işte hukuk sistemi çok acayip...
    insanlar zulmeder kader adalet edermis hocam nasip.
  • 11-01-2024, 14:59:29
    #66
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanlar zulmeder kader adalet edermis hocam nasip.
    Ağır sözler fayda etmiyor ama teselli edebilir...
    Eşin çocuğun yoksa hayat tecrübesi olarak bak olaya. Durumu analiz et, keyif almaya çalış ve ok relax ol.
    Başıma böyle birşey gelse ailemden uzak kalmak koyar ama durumdan yeni deneyimler çıkartırım artık. Önemli olan ailene zarar gelmemesi.
  • 11-01-2024, 19:16:42
    #67
    Çok geçmiş olsun önceden yatarı yoktu ama şu anda ne olursa olsun içeri gir çık yaptırıyorlar. Onunda kararını infaz hakimliği veriyor. tahminim 1 hafta ile 2 hafta arası açıkta kalırsınız.
  • 11-01-2024, 20:11:52
    #68
    Kurumsal PLUS
    Girdi çıktı yaparsın. Haftasonu teslim olma yeter
  • 11-01-2024, 21:34:14
    #69
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun.
  • 11-01-2024, 22:35:13
    #70
    Geçmiş olsun 1 hafta yatar çıkarsın açığa alınabilirsin muhtemelen kendin gidersin cezaevine muhtemel olarak tanıdıdğım birisini biz götürdük ceza evine 2 yıl 6 ay almıştı o da
  • 11-01-2024, 23:49:45
    #71
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    sosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun 1 hafta yatar çıkarsın açığa alınabilirsin muhtemelen kendin gidersin cezaevine muhtemel olarak tanıdıdğım birisini biz götürdük ceza evine 2 yıl 6 ay almıştı o da
    Saolun hocam