TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 3 defa sanık, müşteki-sanık sıfatıyla mahkeme gördüm. 2 tane erkek hakim beni dinlemedi bile hemen cezayı yapıştırıp hagb kararı verdi. En son 1 tane kadın hakime denk geldim baştan sona dinledi, sorular sordu olayı anlamak için, 2 tane öyle hakimden sonra çok ta garipsemiştim. iftiralarla 7 yılla yargılandığım davada durumu anlayıp, ben karşı tarafla da mecburi anlaşınca davayı düşürdü sağolsun.

Adalet sisteminde de tamamen şans faktörü işliyor. Mahkemeye yolu düşmemişler de bir umut peşinde işte...
Son olarak hakim erkek ise kesinlikle takım elbise giyin. Hukuk sistemi çok acayip, çok başka şeyler yazardım da işte hukuk sistemi çok acayip...
insanlar zulmeder kader adalet edermis hocam nasip.