Merhaba ticaret puanı 100 lira olmuş malum bir şey soracağım.
Satış yapan kişiler kendi arasında 100 liralık Alışveriş yapsa ve ticaret puanı gönderse bu etik midir, yasak mı serbest mi?
Yani ben bir ürününü satıyorum 100 liraya başkası bir ürününü satıyor ikimizde birbirimizden 100 liraya ürün alacağız o bana atacak ben ona 😅
Eğer böyle bir şey serbest ise 100 liralık ürünlerinizi karşılıklı alabilirim profilimde bulunan wp üzerinden yazabilirsiniz.
Yasak ise moderatörler bildirsin
bu etik mi moderatörler
12
●714
- 10-01-2024, 01:02:38hocam zaten birbirimize bir şey veriyoruz bi arkdaşım bu konuyu açmış ve bir moderatör sorun yok demiş ama ben tekrardan açmak istedim sonuçta burada insanlar takasa giriyorsontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2024, 01:02:43ürün aldığınız sürece yasak değil https://docs.google.com/spreadsheets...#gid=375443253aacakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle