hocam zaten birbirimize bir şey veriyoruz bi arkdaşım bu konuyu açmış ve bir moderatör sorun yok demiş ama ben tekrardan açmak istedim sonuçta burada insanlar takasa giriyor
Ya kafalar neden hep üç kağıtçılığa basıyor anlamadım kardeşim ? Bu ticaret puanı olayı senin cebini, malını korumak için değil mi ?? Düzgünce kullansanıza şu zıkkımı