• 08-01-2024, 02:53:18
    #10
    Oda termostatı ya da termostatik vana taktırın. Bu ekonomide bunlar olmadan 4 petek can yakar. Detay sormayın karışık işler hesaplama yapılması gerek bir tesisatçıya başvurun.
  • 08-01-2024, 03:57:02
    #11
    50 aşırı fazla. Bizim ev yalıtım yok. Bütün kapı ve pencerelerden tam kapanmadığı için hava geliyor ona rağmen 43 geçmiyor ev hamam gibi oluyor