Kombi ayarı hakkında - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kombi ayarı hakkında
10
●
180
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kombi ayarı hakkında
1
2
08-01-2024, 02:53:18
#10
saqi
Oda termostatı ya da termostatik vana taktırın. Bu ekonomide bunlar olmadan 4 petek can yakar. Detay sormayın karışık işler hesaplama yapılması gerek bir tesisatçıya başvurun.
08-01-2024, 03:57:02
#11
zerkalov
50 aşırı fazla. Bizim ev yalıtım yok. Bütün kapı ve pencerelerden tam kapanmadığı için hava geliyor ona rağmen 43 geçmiyor ev hamam gibi oluyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler