• 07-01-2024, 22:23:45
    #10
    Слава Україні! 🇺🇦
    Kızgınlığa girmiş hocam, endişelenecek bir durum yok.
  • 07-01-2024, 22:23:49
    #11
    kızgınlık dönemi anatomik pozisyonu gibi görünüyor hocam
  • 07-01-2024, 22:28:16
    #12
    Kızgınlık dönemine girmiş. Kısırlaştırmadınız sanıyorum. Kısırlaştırınca bunlarda geçer.
  • 07-01-2024, 22:28:45
    #13
    Korkmayın. Kediniz dişi ve kızgınlık dönemine girmiş. Aşağı yukarı 10 gün sürer bu hareketler. Eğer çiftleştirmeyi düşünmüyorsanız kısırlaştırın. Bende de Scottish Fold var. Aynısının daha fazlasını gördüm.
  • 07-01-2024, 22:30:24
    #14
    Kısırlaştırılmayan kediler de dönem dönem yaşanan kızgınlık belirtisi hep bu pozisyonda dururlar ve hırlarlar genelde 1 hafta sonra geçiyor. Çiftleştirme gibi düşünceniz yoksa kısırlaştırmanız hem kızgınlığı bitirir hem hayvan sağlığı için gerekli bir durum. Bunun içinde veterinere götürüp bilgi alabilirsiniz.
  • 07-01-2024, 22:32:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Kızgınlık dönemine girmiş hocam. Ya kısırlaştırın yada dışarıya salın.
  • 07-01-2024, 22:40:21
    #16
    Kızgınlığa girmiş, hemen eş adayı ara

    ardından muhakkak kısırlaştır.