Kedime ne oluyor bilen var mı
15
●626
- 07-01-2024, 22:28:16Kızgınlık dönemine girmiş. Kısırlaştırmadınız sanıyorum. Kısırlaştırınca bunlarda geçer.
- 07-01-2024, 22:30:24Kısırlaştırılmayan kediler de dönem dönem yaşanan kızgınlık belirtisi hep bu pozisyonda dururlar ve hırlarlar genelde 1 hafta sonra geçiyor. Çiftleştirme gibi düşünceniz yoksa kısırlaştırmanız hem kızgınlığı bitirir hem hayvan sağlığı için gerekli bir durum. Bunun içinde veterinere götürüp bilgi alabilirsiniz.
- 07-01-2024, 22:40:21Kızgınlığa girmiş, hemen eş adayı ara

ardından muhakkak kısırlaştır.
