Kısırlaştırılmayan kediler de dönem dönem yaşanan kızgınlık belirtisi hep bu pozisyonda dururlar ve hırlarlar genelde 1 hafta sonra geçiyor. Çiftleştirme gibi düşünceniz yoksa kısırlaştırmanız hem kızgınlığı bitirir hem hayvan sağlığı için gerekli bir durum. Bunun içinde veterinere götürüp bilgi alabilirsiniz.