• 06-01-2024, 09:41:59
    #1
    Ortaokul mezunuyum. Hiçbir şeyim yok . Kimliğim bile (kayip)
    Ve hiçbir bilgim de yok.
    Devlete mi başvurmaliyim, yoksa bu iş özel şahsi şirketlere mi aittir. Nereye müracaat etmem gerekiyor . Halk eğitim merkezlerine mi .
    Kısacası sıfırdan bu işe gönül vermiş biri napmali ilk olarak?
    Arkadaşlar salağa anlatır gibi anlatırsanız daha çok yardımcı olursunuz
  • 06-01-2024, 09:45:06
    #2
    Güvenlik kursuna yazılıp ortalama 15 günlük eğitimi tamamlamalisin sonrasinda en yakın sınav tarihi ne ise ona girmelisin
  • 06-01-2024, 09:46:24
    #3
    Madaxell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenlik kursuna yazılıp ortalama 15 günlük eğitimi tamamlamalisin sonrasinda en yakın sınav tarihi ne ise ona girmelisin
    Güvenlik kursunu kim veriyor hocam. Devlet mi, şirketler mi
  • 06-01-2024, 09:46:46
    #4
    Basıl olanlarda ek sertifikalar istiyorlar diye duydum.
  • 06-01-2024, 09:47:56
    #5
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basıl olanlarda ek sertifikalar istiyorlar diye duydum.
    Hocam orda nasıl demek istedim klavye basil yapmis
  • 06-01-2024, 09:50:13
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenlik kursunu kim veriyor hocam. Devlet mi, şirketler mi
    Devletten müsade alan Özel kurslar.Googleye özel güvenlik kursu yazarsan çıkar zaten.Kursa parayi odersin egitimi tamamlarsin kursun parasi sonra sinav harci parasi sonra sinavdan 100 üzerinden en az 60 almalisin ki sınav çok zor değil sinavi geçince kimliği almak için vergi ödeyeceksin ve heyet raporu alacaksın hastaneden sonra kimligini alabilirsin
  • 06-01-2024, 09:59:45
    #7
    Özel güvenlik kursuna yazılacaksınız onlar gerekli bilgiyi verir. Fakat büyük bir şehirde oturmuyorsanız veya gireceğiniz işi önceden ayarlamadıysanız iş bulamayabilirsiniz. Durum böyle olunca genelde Antalya gibi turistik yerlerdeki otellerde yatılı çalışmaya başvurulunuyor.
  • 06-01-2024, 10:07:20
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortaokul mezunuyum. Hiçbir şeyim yok . Kimliğim bile (kayip)
    Ve hiçbir bilgim de yok.
    Devlete mi başvurmaliyim, yoksa bu iş özel şahsi şirketlere mi aittir. Nereye müracaat etmem gerekiyor . Halk eğitim merkezlerine mi .
    Kısacası sıfırdan bu işe gönül vermiş biri napmali ilk olarak?
    Arkadaşlar salağa anlatır gibi anlatırsanız daha çok yardımcı olursunuz
    Kursa yazıl bitirmeden bile danışman olarak başlatıyorlar
  • 06-01-2024, 11:44:25
    #9
    gunaltan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kursa yazıl bitirmeden bile danışman olarak başlatıyorlar
    Kursa başvuru nerede yapiliyor