Ortaokul mezunuyum. Hiçbir şeyim yok . Kimliğim bile (kayip)
Ve hiçbir bilgim de yok.
Devlete mi başvurmaliyim, yoksa bu iş özel şahsi şirketlere mi aittir. Nereye müracaat etmem gerekiyor . Halk eğitim merkezlerine mi .
Kısacası sıfırdan bu işe gönül vermiş biri napmali ilk olarak?
Arkadaşlar salağa anlatır gibi anlatırsanız daha çok yardımcı olursunuz