• 06-01-2024, 02:05:03
    #1
    Selamlar, siz de benim gibi "daha sonra bakarım, lazım olur açık kalsın" diye sekme biriktiriyor musunuz? Çok sinir bozucu oluyor bir süre sonra, biriktirdiğim sekmelere de uzun zaman bakmıyorum ama yine de kapatmıyorum.

  • 06-01-2024, 02:05:53
    #2
    Aaaa ben
  • 06-01-2024, 02:06:49
    #3
    ben sekme değilde yer işaretlerini çok kullanıyorum en sonunda da nerede olduğunu bulamıyorum
  • 06-01-2024, 02:07:35
    #4
    Hocam geçen mobilde 40+ Sekme açıktı
    Hepsi de ilerde gerekli olur diye 😂
  • 06-01-2024, 02:07:44
    #5
    Bende aynıyım 😂😂 Ram artık ağlayana kadarda açık kalıyor. Artık dile geliyor kapat beni nolursun diye anca o zaman 😂😂
  • 06-01-2024, 02:08:32
    #6
    En az 20 tane sekme açık kalıyor
  • 06-01-2024, 02:10:38
    #7
    Çok göz yoruyor, işim biter kapatırım bekletmem..
  • 06-01-2024, 02:15:34
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    o sırada 3 sekmeden fazlasına dayanamayan ben , onlarıda 3 ekrana bölüyorum
  • 06-01-2024, 02:15:44
    #9
    adeta beni yazmışsın hocam