Sekme çılgınlığı sizde de var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sekme çılgınlığı sizde de var mı?
19
●
728
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sekme çılgınlığı sizde de var mı?
1
2
3
06-01-2024, 02:05:03
#1
UfuX
Selamlar, siz de benim gibi "
daha sonra bakarım, lazım olur açık kalsın
" diye sekme biriktiriyor musunuz? Çok sinir bozucu oluyor bir süre sonra, biriktirdiğim sekmelere de uzun zaman bakmıyorum ama yine de kapatmıyorum.
06-01-2024, 02:05:53
#2
Farukturgut
Aaaa ben
06-01-2024, 02:06:49
#3
wptam
ben sekme değilde yer işaretlerini çok kullanıyorum en sonunda da nerede olduğunu bulamıyorum
06-01-2024, 02:07:35
#4
Canoz
Hocam geçen mobilde 40+ Sekme açıktı
Hepsi de ilerde gerekli olur diye 😂
06-01-2024, 02:07:44
#5
Kriptoufuk
Bende aynıyım 😂😂 Ram artık ağlayana kadarda açık kalıyor. Artık dile geliyor kapat beni nolursun diye anca o zaman 😂😂
06-01-2024, 02:08:32
#6
XeoSpin
En az 20 tane sekme açık kalıyor
06-01-2024, 02:10:38
#7
Felix
Çok göz yoruyor, işim biter kapatırım bekletmem..
06-01-2024, 02:15:34
#8
Kiraz
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
o sırada 3 sekmeden fazlasına dayanamayan ben , onlarıda 3 ekrana bölüyorum
06-01-2024, 02:15:44
#9
cezasahasi
adeta beni yazmışsın hocam
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler