Selamlar, siz de benim gibi "daha sonra bakarım, lazım olur açık kalsın" diye sekme biriktiriyor musunuz? Çok sinir bozucu oluyor bir süre sonra, biriktirdiğim sekmelere de uzun zaman bakmıyorum ama yine de kapatmıyorum.