Selamlar 20 yaşındayım yarın 1-2 haftadır Instagram'dan tanıştığım bir kızla ilk defa buluşacağız. Heyecanlıyım açıkçası biraz. Normalde internet üzerinden tanışıp ilişki ilerletilebileceğini pek düşünmüyordum. Sohbetin tıkanmasından falan endişe duyuyorum biraz.
Tavsiyeleriniz nedir?
Yarın akşam nasıl geçtiğini yazarım bakalım. Umarım iyi geçer
MERAK EDENLER İÇİN ÖZET GEÇEYİM BUGÜN HAKKINDA.
Öğlen buluştuk hocam. 3'de dersi vardı bi 2.30 saat beraber vakit geçirdik kahve içtik. Heyecanlıydı baya kız da. Genel olarak çok güzel geçti, kız içinde aynı şekilde. Devam ediyoruz bakalım numarasını falan verdi. Kız tam kafamdaki profil çok iyi. Doğum günüydü geçen hafta ufak bir hediye almıştım akşam hediyeyi masaya koyup fotoğraf atmış bana. Şuanlık her şey güzel gidiyor bakalım