• 05-01-2024, 20:11:04
    #28
    Merhaba 20 yıldır ortalama içen biriydim ve günde 2 paket civarı hatta sabah kalkar kalkmaz balkona geçip ilk işim sigara içmekti , bende isyan ettim yeter artık dedim ve bırakmaya karar verdim BİOREZONANS ile bırakan bir kaç firmadan arkadaşlar vardı 2 sene olan var içlerinde bende gittim ve bıraktım tavsiye ederim bırakmanı , 40 gün oldu bırakalı ve gayet iyi atlattım , ordan çıktıktan sonra 3 gün el alışkanlığından akla geliyor ama canın istemiyor hatta kokusu iğrenç geliyor . tavsiye ederim ama gideceğin yer iyi bir yer daha doğrusu işi bilen biri olmalı ona dikkat edin
  • 05-01-2024, 21:31:50
    #29
    çok şey yazarım bu sigarayla ilgili.kafa bitecek iş. lolipop stokla eve.çeşitli farklı cinslerden.